loading...
||Wcahmp||
SinaAmbrose بازدید : 296 یکشنبه 28 تیر 1394 نظرات (46)

.

آیــتم مربــــوط بـــه شـــــوء های هفــــتگــــی :

آیتـم دخالــت در مسابقـــه : با خریـد این آیتم میتوانید در مسابقه کشتی گیر موردنظرتان برای ایجـاد درگیری دخالت کرده و مانع پیروزی او شوید و به این ترتیب استوری خود را با فرد مورد نـظر رقـم بزنید. توجه داشته باشـید که این آیتم بعد از ایجـاد درگیری و داغ شدن استوری برای دخالت در مسابقـات به صورت رایگـان عرضـه میشود.

قیمــت : 300 سکــه

آیتـم انجـام فینیشر به صورت نـاگهانی : در طـی این آیتم شما درحـین مسابقه در هرزمـان فینیـشر خود را بر روی حریفــ اجرا میکنید و میتوانید مسابقه خود را پیـروز شویــد همچنین میتوانـید با اجرای فینیشر خود به صورت ناگهانی در ثانیه های ابتدای مسـابقه رکورد زودترین شکستی رو برای حریفـتان رقــم بزنید و ارزش خود را بـالا ببــرید. 

قیمــت : 1500 سکه

آیتــم بدل فینــیشر : با خریــد این آیتـم میتوانید فینیشــر حریفــ خود را بدل کرده و فورا فینــیشر خود را انجــام دهیــد. علاوه بر آن ، این آیـتم باعث خنثـی کردن آیتم " انجام فینیشر به صورت ناگهانی " میشود و به این ترتــیب حریــف شمـا با این کـار رکــب میخورد و مسابقه را می بــازد.

قیــمت : 2000 سکه

آیــتم انجـام فینـیشر بر روی سـه کشـتی گیـر : این آیتـم در صورتی قابـل استفاده می باشد که یا شمـا مسابقه ی هندیکپ مچ را داشته باشید و یا یک مسابقه بتــل رویـال و یا میتوانید از این آیـتم هنگـامی که میخواهید برای دخالت در مسابقه و زدن 3 کشتی گیر به منظور کمــک به دوست خود استفاده کنید.

قیمـــت : 1000 سکـه

آیتــم افـزایش قــدرت و سرعــت در مسـابقات : با این آیتم قدرت و سرعت شمـا افزایش خواهد یافـت و در طـی مسابقه عملکرد بهتری را از خود نشـان خواهید داد و بیشـتر مومنـتم را در دست خواهـید گرفـت و میتوانـید با کمـی چاشنـی همراه با این آیـتم مسابقه خود را پیروز شوید.

قیــمت : 700 سکـه

آیتـم استـفاده از وسـایل : این آیتـم تنها در مسابقاتی که دی کیــو ممنـوع باشد قابل استفاده است و شامـل صندلی - چکـش - چوب بیسـبال - میشود و کشتی گیر با خریـد یک آیتـم استفاده از وسـایل قابل استفـاده از یکی از وسـایل می باشـد.

قیمــت : 600 سکـه

آیتـم مصـدوم کردن حریـف : با استفاده از این آیتـم میتوانید حریـف خود را در رینـگ - بک استیج - پارکــینگ بـه مدتــ 1 هفـته مصـدوم کنـید و از حضـور کشتی گیر مورد نـظر در شوء های هفـتگی مـانع شوید.

قیــمت : 2500 سکـه

________________________________

آیتـم جلوگیـری از بیـرون افـتادن از ریـنگ : با استفاده از این آیـتم بـه حریـف اجازه نمیدهید تا شمـا را به بیرون رینـگ پرتاب کند و توجه داشته باشـید که این آیتم قابل استفاده در مسـابقات بتـل رویال و رویال رامبل است و همچنـین با خریـد یکی از این آیتم تنهـا یک بار از بیرون انداختن شمـا جلوگیـری میشود.

قیــمت : 800 سکـه

آیتـم بیرون انداختــن دو نفـر از ریــنگ : با استفاده از این آیتم میتوانید در مسابقات رویال رامـبل و یا بتـل رویـال دو نفـر را حذفــ کنید و در صورتی که کشتی گیر مورد نظر از یک آیتم جلوگیری از بیرون افتـادن استفاده کرده باشـد شمـا قادر به بیرون انداخـتن آن نمیشوید.

قیمــت : 1600 سکـه

آیــتم بیرون انداخــتن سه نفـر از رینگ : با استفاده از این آیتم میتوانید در مسابقات رویال رامبـل یا بتل رویـال سـه نفر را حذف کنـید و در صورتی که کشتی گیر مورد نظر آز آیتم جلوگیری از بیرون افتادن استفاده کرده باشـد شمـا قادر به بیرون انداختن آن نمیشوید.

قیمـت : 2200 سکـه

آیـتم انجام فینـیشر بر روی میـله های آهنـی : این آیتـم قابـل استفـاده در مسـابقات الیمیشـن چمـبر میـباشـد و با اجرای فینـیشر خود بر روی میـله های آهنـی کشـتی گیر مورد نـظر نــاک اوت شده و به احتمال فراوان به راحـتی کاور می شود.

قیــمت : 2500 سکـه

آیـتم کوبیدن حریـف بر روی میـله های آهنـی : با استفاده از این آیتـم حریـف خود را به سمت میله های آهنی و یا قفـس هل داده و به او ضربه سنگینی وارد میکنید و میتوانیـد با میکـس این آیتم با آیتم " اجرای فینـیشر به صورت ناگهانـی " حریـف خود را نـا قافل نـاک اوت کنید. این آیتم علاوه بر الیمیشن چمبر قابل استفاده در مسـابقات استـیل کیـج مچ نیز می باشد.

قیــمت : 1500 سکـه

آیتـم اجرای فینیشر از بـالای نردبـان : این آیتـم قابل استفاده در مسابقات مـانی این د بـنک - تی ال سی و یا لدرمچ می بـاشد و با استفاده از این آیتـم شانس پیروزی شمـا به 90% میرســد و حریـف شمـا پس از دریـافت فینــیشر به مدت 2 دقیــقه در حالت گـیج به سر میــبرد.

قیـــمت : 1500 سکــه

آیتــم پریدن از بالای نردبـان بر روی حریـف : با استفاده از این آیـتم از بـالای نردبـان پرش سنگینی را بر روی حریـف خود انجـام میدهیـد و میتوانـید حریـف خود را سوپرایــز کنـید اما توجـه داشـته باشـید که این آیتـم با آیتـم اجرای فینیشر به صورت نـاگهانی ممــکن است برای شمـا دردسـر ایجـاد کند و به جای پریدن بر روی حریـف ، فینــیشر حریـف را دریـافت کنید.

قیمــت : 1200 سکــه

آیـتم پرتـاب حریــف در آتـش : این آیـتم علـاوه بر مسـابقات اینفــرنـو مـچ در مسـابقـات تیــبـلز مـچ نیـز موثـر است و شمـا میتوانید با آتش زدن میـز حریـف خود را با استفاده از این آیـتم بر روی مـیز خورد کنیــد و احتمال پیـروزی خودتان را به 100% برسانـید.

قیــمت : 2000 سکـه

آیتـم اسـتفاده از وسـایل غـیر مجـاز : با استفـاده از ایـن آیـتم میتوانید با وسـایلی از قبیــل : انبردست - گـیتار - آجــر - پـیچ گـوشتی - چنـگال حریــف خود را عذاب دهـید و یا صورتــ او را خونــی کنـید . توجـه داشتـه باشـید که این آیتم قابـل استفـاده در مسـابقات فالـز کنــت انیـور مـچ - اکستریم رولـز مـچ و... میـباشد.

قیــمت : 2500 سکـه

آیـتم مقـاومـت در مقـابل اولیـن فینـیشر : با استفاده از این آیتم که قابل استفاده در تمام مسابقات پی پر ویـو می باشـد میتوانـید در مقـابل اولین فینیشری که دریافـت میکنید مقـاومـت کنید و به مسـابقه ادامه دهید.

قیــمت : 1200 سکـه

_______________________________

نــکته : شمـا میتوانید از آیتـم های شوء های هفتگی ( به جز دخالت در مسابقه ) در پی پر ویو ها نیـز استفاده کنیـد.

 
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدوم بهتر هست اپدیت شود؟!
    PPV

    https://rozup.ir/view/506591/moni%20in%20the%20banck-wchamp.png

    مانی این د بنک
    تاریخ:
    23 شهریور
    https://rozup.ir/view/506590/elemishenchember.png

    المنیشن چمپر
    تاریخ:؟؟

    W C H A M P
    قهرمانان فعلی

    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 388
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 70
  • بازدید ماه : 70
  • بازدید سال : 1,828
  • بازدید کلی : 26,100
  • W C H A M P
    http://8pic.ir/images/y6cqtyp1uq7v08ngurph.png

    wchamp.rzb.ir

    next:wchamp1.rzb.ir

    admin: sina ambrose&Hunter

    birth: 5 mordad 1394

    best wwe online game