loading...
||Wcahmp||
SinaAmbrose بازدید : 216 پنجشنبه 19 شهریور 1394 نظرات (6)

 

Welcome Every One To Main Event

 

bandicam 2015-09-07 19-45-38-_4.jpg

پرومو اول:

سخنرانی گلدبرگ و استینگ درباره براک لسنر

تم سانگ The Icons به صدا درمیاد

  

هر دو وارد رینگ میشند

استینگ:

 همه شما ها ميدونن که ما در حال حاضر قدرتمون از همه بیشتره

و این که دشمن زیاد داریم

 جان سینا با این که تو درحد من نیستی

ولی من حاضرم باهات یه مچ بندازم

هرچند که میدونم تو ميترسي و قبول نمیکنی

ولی من میخوام ترسو بودنت رو یه همه ثابت کنم .

من و تو در شو بعدی با هم مچ ميندازیم

اگه من بردم تو تا سه ماه حق نداری سر تایتل مسابقه بدی

و اگه تو بردی بزرگترین تیم تاریخ واسه تو میشه منتظر جوابت هستم...

(گلدبرگ میکروفون رو میگیره)

گلدبرگ:

توی شو قبل یه حیوون احمق اومده بود

و در مورد Icons گ* خوری می کرد

امروز من و استینگ اومدیم که بگیم براک

داری زیادی پاتو از گلیمت بیرون میذاری

ما پاتو میشکنیم و به جهنم میفرستیمت

خب یه خ* دیگه هم هست که اون دیگه گلیم سرش نمیشه

و منو ترسو خطاب کرده

و منم اونو بدون جواب نمیزارم

و سینا اینو بهت میگم اول چلنج استینگ رو قبول کنی

بعد هم با برنده رندی و برایان بازی کنی

و اگه به احتمال کمی ببری باید یه هندیکپ مچ که من معلوم می کنم که باید با کی بازی کنی و اینو بدون که من ...

( واکنش تماشاگران : Cheer-UP X3 )

ترپیله اچ وارد رینگ میشه

ترپیله اچ:

نشنیدم گلدبرگ میشه دوباره بگی

گفتی مسابقه ای که تو تعیین میکنی؟!

گلدبرگ:

اره ولی منظورم...

ترپیله اچ:

خب پس اینو گفتی ولی میخوام اینو ازت بپرسم

تو نقشت تو کمپانی چیه؟!

گلدبرگ:

یک رستلر

ترپیله اچ:

نقش من چیه!؟

گلدبرگ:

C.O.O کمپانی

ترپیله اچ:

پس من برنامه مسابقات رو درست میکنم و تو مسابقه میدی

گلدبرگ:

درسته

ترپیله اچ:

پس غلط میکنی که میگی مسابقه رو تو تعیین میکنم

ترپیله اچ و گلدبرگ فیس تو فیس میشن

استینگ:

هی,هی هانتر ما این حرف رو بدون قصد گفتیم

ترپیله اچ:

اینو بفهم گلدبرگ اینجا من رییسم و حرف اصلی رو من میزنم

(پرومو در حالی که ترپیله اچ استینگ و گلدبرگ در رینگ هستند تمام میشه)

bandicam 2015-09-07 21-46-35-745.jpg

مسابقه اول:
رایبک مقابل ادرین نویل 

پاداش: 350$

نوع مسابقه : Normal Match

تم سانگ رایبک به صدا درمیاد

( واکنش تماشاگران :feed me more - feed me m ore - feed me more - feed me more )

نویل وارد رینگ میشه
داور زنگ شروع مسابقه رو میزنه

هر دو سرشاخ میشن
رایبک بهتر عمل میکنه و نویل رو به گوشه رینگ میبره
میخواد یک ضربه مشت بزنه
ولی نویل جاخالی میده و فاصله میگیره
رایبک به سمت نویل حمله ور میشه
و یک کلوزنای میزنه میخواد کلوزنای دوم رو بزنه ولی نویل بدل میکنه نویل به سمت رایبک میره ولی رایبک یک ضربه پا به شکم نویل وارد میکنه رایبک یک سوپلکس انجام میده
نویل رو بلند میکنه
ولی نویل سریع عمل میکنه
و یک بک هند چاپ میزنه
میخواد کلوزنای بزنه
ولی رایبک یک نک بریکر انجام میده
حالا نویل رو بلند میکنه
و از رینگ به بیرون میندازه رایبک هم به بیرون رینگ میره
میره به سمت نویل
ولی نویل چند ضربه پانچ به رایبک وارد میکنه
حالا میخواد اونو به داخل رینگ بیاره
ولی رایبک بدل میکنه
و اونو به میله گوشه رینگ میکوبه

( واکنش تماشاگران : Cheer-UP )

رایبک نویل رو به رینگ میاره خودش هم وارد میشه
نویل بلند میشه رایبک یک سوپلکس انجام میده
دوباره بلندش میکنه و
یک بادی اسلم انجام میده
و کاور میکنه

رایبک عصبانی میشه و چند ضربه نی به صورت نویل وارد میکنه
حالا یک سافمیشن روی نویل انجام میده
نویل خودش رو خلاص میکنه حالا میخواد بره برای کلوزنای
ولی رایبک بدل میکنه
و یک دابل بک بریکر انجام میده
کاور میکنه

هر دو بلند میشن
نویل میخواد کلوزنای بزنه
ولی رایبک بدل میکنه
و میخواد کلوزنای بزنه
ولی نویل هم بدل میکنه
و یک سوپر کیک به صورت رایبک!!!!
هر دو وسط رینگ افتاده اند داور شروع به شمردن میکنه
(هر دو روی شماره 7 بلند میشن)
رایبک به سرعت حمله ور میشه
ولی نویل جاخالی میده و یک سوپلکس سنگین
نویل کاور میکنه

 
هر دو بلند میشن
نویل میخواد بره برای سوپر کیک
ولی رایبک جاخالی میده و شل شاک از رایبک
کاور

برنـده مسابقه : رایبگ ( +350 سکـه ) ( +1 امتیاز در پاورنکیک )

( واکنش تماشاگران : Cheer-UP X2 ---> Feed Me More- Feed Me More )

پرومو مسابقه در حالی که رایبک خوشحالی میکند تمام میشه

bandicam 2015-09-07 20-28-45-327.jpg

مسابقه دوم:

جان سینا مقابل شیمس

پاداش: 400$

نوع مسابقه : Normal Match

تم سانگ سینا به صدا در میاد و وارد رینگ میشه

( واکنش تماشاگران : Cheer-UP X2 )

شیمس وارد رینگ میشه

داور زنگ شروع مسابقه رو میزنه

سرشاخ میشن

سینا بهتر عمل میکنه

ولی شیمس بدل میکنه و یک ضربه پانچ به سینا میزنه

فاصله میگیرند حالا سینا به سمت شیمس میره

و یک ضربه زانو به شکم شیمس وارد میکنه

حالا چند ضربه پی در پی پانچ میزنه

حالا بلندش میکنه

و میخواد اونو به گوشه رینگ ببره

ولی شیمس بدل میکنه و یک سوپلکس سنگین میزنه

حالا شیمس سینا رو به گوشه رینگ میبره

و چند ضربه پانچ و زانو به شکم و صورت سینا وارد میکنه

داور اونو دور میکنه

و اخطار میده حالا دوباره به سمتش میره

میخواد نک بریکر رو انجام بده

ولی سینا بدل میکنه چند ضربه پانچ میزنه

از هم فاصله میگیرند

حالا سینا به سمت شیمس حمله ور میشه و یک بادی اسلم میزنه

میره تا شیمس رو بلند کنه

ولی شیمس یک ضربه زانو به شکم سینا میزنه

و از گردنش میگیره و به بیرون رینگ پرتاب میکنه

خودش هم میره بیرون رینگ

از سر سینا میگیره و به میز گزارش گر ها میکوبه

حالا بلندش میکنه و یک سوپلکس انجام میده

کمر سینا اسیب میبینه

حالا بلندش میکنه

میخواد اونو بندازه داخل رینگ

ولی سینا بدل میکنه و اونو به طرف پله های اهنی پرتاب میکنه

به سختی وارد رینگ میشه

داور شروع به شمردن میکنه

(شیمس روی شمازره 7 وارد رینگ میشه)

سینا از گردنش میگیره

و یک سوپلکس انجام میده

حالا به سرعت سینا بلند میشه

و یک ضربه نی به صورت شیمس وارد میکنه

حالا کاور

( واکنش تماشاگران : BoOoOoOoOoO )

شیمس و سینا بلند میشن

سینا میره یه سمت شیمس

و یک ضربه زانو به شکم شیمس وارد میکنه

دوباره میره به سمتش ولی شیمس یک سافمیشن انجام میده

سینا بدل میکنه

حالا میره سمت شیمس

ولی شیمس یک بک بریکر رو انجام میده

حالا بلندش میکنه و میبره کنار طناب های رینگ

و 10 ضربه مخصوص خودش رو انجام میده

( واکنش تماشاگران : Cheer-UP ---> 1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 )

حالا اماده میشه برای بروک کیک

سینا کم کم داره بلند میشه

سینا بر میگرده

و یک بروک کیک از شیمس

 ( واکنش تماشاگران : Cheer-UP X2 )

کاور میکنه

شیمس خیلی عصبانی میشه!!!!!!
اماده میشه برای بروک کیک دوم
سینا به سختی بلند میشه
شیمس حمله ور میشه ولی سینا جاخالی میده
و از پاهای شیمس میگیره
و STFU رو انجام میده
شیمس به سرعت تب اوت میکنه

( واکنش تماشاگران : Cheer-UP )

برنـده مسابقه : جان سینا ( +400 سکـه ) ( +1 امتیاز در پاور رنکیک )

پرومو مسابقه در حالی که جان سینا خوشحالی میکنه تمام میشه

bandicam 2015-09-07 20-06-03-247.jpg

پرومو دوم:

مصاحبه با شان مایکلز

 

با سلام خدمت تمام طرفداران من رنی یانگ هستم

و امروز مصاحبه اختصاصی با شان مایکلز داریم

1-شان نظرت درباره دین امبروز چیه!؟

 

 

دین چیزی جز یه سوسک کوچیک نیست که من میتونم خیلی راحت اونو زیر پاهام له کنم من واقعا دین امبروز رو در حد خودم نمیدونم و‌ در واقع این استوری رو یه سرگرمی میدونم و در کل نظرم راجب امبروز اینه که اون یه کشتی گیر درجه 2 یا حتی 3 هستش و اصلا در حد من نیست

2-نظرت درباره گروهی که در حال حاظر داخلش هستی چیه!؟

 

 

گروه Icons

بدون شک یکی از بهترین گروه های wchamp هستش

و اهداف بلند مدت و بزرگی داره

و مطمعنا به همه اون ها دست پیدا میکنه

و هیچ گروه دیگه ای نمیتونه حتی مارو لمس کنه

چه برسه به شکست دادن در کل از گروه راضی هستم

3-بعد از دین امبروز هدفت چیه؟!

 

مطمعن باش بعد از کاری که با دین امبروز میکنم

هیچکسی حاضر نمیشه با من استوری درست کنه

و من در حال حاضر فکر نکنم کسی در سطح من باشه

که بتونم باش استوری خوبی تشکیل بدم

ولی امیدوارم یکی پیدا بشه

4-نظرت درباره کمپانی Wchamp چیه!؟

 

 کمپانی خوب و پیشرفته

با امکانات زیاد و خوبیه

و یه رستلر میتونه توش پیشرفت کنه

و نسبت به کمپانی هایی که تا حالا بودم

جو بهتری داره

رنی یانگ:

ممنون از شان مایکلز برای این مصاحبه

(پرومو تمام میشود)

bandicam 2015-09-07 21-32-38-191.jpg

مسابقه سوم:

دین امبروز مقابل کین

پاداش: 450$

نوع مسابقه : Normal Match

 

کین وارد رینگ میشه

تم سانگ امبروز به صدا در میاد و وارد رینگ میشه

دوار زنگ شروع مسابقه رو میزنه

سرشاخ میشن

کین عالی عمل میکنه و امبروز رو پرتاب میکنه

دوباره سرشاخ میشن

کین پوزخندی میزنه و ایندفعه با قدرت بیشتری پرتابش میکنه

امبروز به بیرون رینگ پرتاب میشه

امبروز وارد رینگ میشه

به سمت کین حمله ور میشه

ولی کین یک کلوزنای سنگین به امبروز میزنه

امبروز بلند میشه

ولی یک سوپلکس از کین دریافت میکنه

کاور

کین یک سافمیشن روی امبروز انجام میده

ولی امبروز خودش رو خلاص میکنه

و چند ضربه زانو به شکم کین وارد میکنه

حالا یک سوپلکس رو انجام میده

حالا میخواد البو دراپ رو انجام بده

ولی کین جاخالی میده

امبروز بلند میشه

کین چند ضربه پانچ به صورت امبروز وارد میکنه

حالا اونو میبره گوشه رینگ

و ضربات مشت و بک هند چاپ رو پی در پی میزنه

حالا اونو میاره وسط رینگ

و یک سوپلکس انجام میده

و یک البو دراپ سنگین

میخواد البو دراپ دوم رو انجام بده

ولی امبروز جاخالی میده

امبروز بلند میشه و یک هد فرست روی کین انجام میده

حالا میره برای سافمیشن

تم سانگ شان مایکلز به صدا درمیاد

دین امبروز با تعجب به شان مایکلز خیره شده

امبروز حواسش نیست

کین پشت سرش وایستاده

امبروز بر میگرده

کین کاور میکنه

برنـده مسابقه : کین ( +450 سکـه ) ( +1 امتیاز در پاوررنکیک )

 
مایکل کول:
سلام من مایکل کول هستم و میخوایم امروز سوالاتی از ترپیله اچ بپرسیم
(مایکل کول وارد افیس ترپیله اچ میشه)

UukOC.gif
ترپیله اچ:
 
 
 
وینس به من گوش کن من و اون با هم کنار نمیایم
خودم تنهایی دارم همه چی رو درست میکنم
چرا اونو میاری؟!
ترپیله اچ:
باشه,میفهمم,فقط یک دیقه به من گوش کن الو!!!,الو!!!,لعنتی
مایکل کول:
هی هانترامروز اومدیم تا....
ترپیله اچ:
تو دیگه چی میخوای!؟
مایکل کول:
اومدیم تا چند تا سوال بپرسیم
ترپیله اچ:
الان وقت مناسبی نیست
مایکل کول:
خب فقط بگو کی پشت خط بود؟!
ترپیله اچ:
وینس مکمن بود
قراره یک نفر دیگه هم برای مدیریت بیاد
مایکل کول:
کی هست؟!
ترپیله اچ:بهت گفتم الان وقتش نیست حالا تن لشت رو بردار و از اتاق من برو
بیرون
(پرومو در حالی که مایکل کول افیس رو ترک میکند تمام میشود)

bandicam 2015-09-07 21-11-13-301.jpg

مسابقه چهارم:

رندی اورتن مقابل دنیل برایان

پاداش: 500$

نوع مسابقه : Normal Match

رندی وارد رینگ میشه

برایان وارد رینگ میشه

داور زنگ شروع مسابقه رو میزنه

همون اول رندی به دنیل حمله میکنه

چند ضربه پا به شکم دنیل وارد میکنه

حالا اونو بلند میکنه و به گوشه رینگ میفرسته

و یک کلوزنای سنگین در گوشه رینگ به برایان میزنه

حالا اونو وسط رینگ میاره میخواد RKO رو انجام بده

ولی برایان بدل میکنه

و یک سوپر کیک به اورتن میزنه

حالا ضربات پی دی پی پانچ رو به صورت رندی وارد میکنه

میخواد یک ضربه پانچ محکم بزنه

ولی رندی بدل میکنه

و یک بک هند چاپ به برایان میزنه

( واکنش تماشاگران : WoOoOoOoOW )

حالا بلندش میکنه و میبره بالای تاپ روپ میخواد بدل بکنه ولی رندی چند ضربه سطحی به برایان وارد میکنه حالا خودش هم میره بالای تاپ روپ از گردن برایان میگیره و

یک سوپلکس از بالای تاپ روپ

رندی کاور میکنه

(رندی اورتن به داور اعتراض میکنه)

برایان رو بلند میکنه

چند ضربه پانچ به صورت رندی وارد میکنه

حالا یک ضربه زانو میزنه

حالا اونو میفرسته به گوشه رینگ

خودش هم حمله ور میشه

ولی رندی جاخالی میده

و سر برایان به میله گوشه رینگ میخوره

( واکنش تماشاگران : Cheer-UP )

 حالا بلندش میکنه و وسط رینگ میندازه

و یک ضربه نی میزنه

حالا بلندش میکنه و یک کلوزنای سنگین بهش میزنه

و کاور

حالا یک سافمیشن روی برایان انجام میده

برایان برای اینکه خودش رو خلاص کنه

چند ضربه سطحی به رندی وارد میکنه ولی اثری نداره

و یک کلوزنای از رندی دریافت میکنه

رندی از رینگ خارج میشه

و یک صندلی میاره

برایان داره بلند میشه

برایان بر میگرده ولی جاخالی میده

رندی برمیگرده و میخواد دوباره با صندلی بزنه 

ولی یک سوپر کیک میزنه

و صندلی به صورت رندی میخوره

برایان میره بالای تاپ روپ

ولی رندی سریع عمل میکنه

و یک سوپلکس از بالای تاپ روپ انجام میده

رندی اماده میشه برای RKO

برایان در حال بلند شدن هست

برایان بر میگرده و RKO از رندی

سریع کاور میکنه

برنـده مسـابقه : رندی اورتن ( +500 سکـه ) ( +1امتیاز در پاور رنکیک ) 

شو با خوشحالی رندی اورتن تمام میشود

اتفاقات مهم:

ثبت مسابقه شان و دین امبروز در مانی این د بنک 

رفتن رندی اورتن در فینال مچ نامبر وان کانتندر

اضافه شدن فردی به مدیریت توسط وینس مکمن

برنده شدن رایبک در اولین مسابقه خودش

(پوستر شو بعد به احتمال زیاد فردا شب میاد افرادی که مسابقه میخواهند اعلام کنند)

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط RYBACK در تاریخ 1394/06/21 و 20:39 دقیقه ارسال شده است

این شمارمه:09118427274
پاسخ : اد میشی

این نظر توسط RYBACK در تاریخ 1394/06/21 و 15:39 دقیقه ارسال شده است

داداش تو تلگرام یا لاین نداری که من بتونم همیشه باهات در ارتباط باشم؟
پاسخ : اگه تلگرام داری
ID و شمارت رو بده تا بگم سینا ادت کنه

این نظر توسط RYBACK در تاریخ 1394/06/21 و 15:09 دقیقه ارسال شده است

داداش مرسی از نتایج.لطفا یکم زودتر مسابقات و نتایج رو بزار و بیشتر انلاین باش تا منم بتونم بهتر باهات در ارتباط باشم.من واسه شو بعد بازی میخوام.میخوام صحبت هم بکنم.میشه؟
پاسخ : صحبت ثبت شد
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
این شو هم که دیر اومد بخاطر این بود که باید سینا مینوشت ولی
رفته بود جایی و بجاش باید من مینوشتم
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
من زیاد انلاین هستم وقتی هایی هم که انلاین نیستم
به این خاطرهه که شماها نظر نمی دید
منم حوصله ام سر میره و مجبور میشم افلاین شم
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
راسی تو وب عضو شو و یک توییتر یا فیسوبک یا اینستاگرام یا...
بزن تو انجمن
میخوام شلوغ شه انجمن
هر 1 یا 2 روز یکبار عکس یا حرفی اونجا بذار

این نظر توسط nevel در تاریخ 1394/06/21 و 15:03 دقیقه ارسال شده است

lمن مسابقه می خوام
پاسخ : معلوم نیست

این نظر توسط Daniel brayan در تاریخ 1394/06/20 و 20:38 دقیقه ارسال شده است

@@@@@@
مخفي كن پيام رو همشو
پاسخ : تو مانی این د بنک لدر مچ هستی

این نظر توسط Daniel brayan در تاریخ 1394/06/20 و 15:50 دقیقه ارسال شده است

سلام ببخشيد اين كه نوشته رمز بزنيد .رمزش چنده ؟

@@@@@@@
پاسخ : رمز گذاشتم چون هنوز تمام نشده
وقت ایتم خریدن تمام شده


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدوم بهتر هست اپدیت شود؟!
    PPV

    https://rozup.ir/view/506591/moni%20in%20the%20banck-wchamp.png

    مانی این د بنک
    تاریخ:
    23 شهریور
    https://rozup.ir/view/506590/elemishenchember.png

    المنیشن چمپر
    تاریخ:؟؟

    W C H A M P
    قهرمانان فعلی

    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 388
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 46
  • بازدید سال : 1,804
  • بازدید کلی : 26,076
  • W C H A M P
    http://8pic.ir/images/y6cqtyp1uq7v08ngurph.png

    wchamp.rzb.ir

    next:wchamp1.rzb.ir

    admin: sina ambrose&Hunter

    birth: 5 mordad 1394

    best wwe online game