loading...
||Wcahmp||
SinaAmbrose بازدید : 165 جمعه 24 مهر 1394 نظرات (5)

1-

جان سینا قبل از ppv پیروزی زیادی به دست اورد

و در مانی این د بنک کمربند رو از گلدبرگ گرفت

و رتبه اول رو در پاور رنکیک بدست اورد

2-

دین امبروز قبل از مانی این د بنک باخت و برد های زیادی داشت

و کمربند IC رو نگه داشتدر مانی این د بنک

و فقط بخاطر اینکه در بیشتر شوها حضور داشت

توانست این رتبه رو کسب کند

3-

نویل در این مدتی که در کمپانی وارد شده

پیشرفت زیادی کرد و توانست پیروزی های زیادی رو کسب کنه

و برنده کمربند US شد

و تونست رتبه 3 رو کسب کنه

4-

استینگ در مسابقات کمی شرکت داشت

و فعالیت کمی داشت

ولی قراره کمپانی مسابقات زیادی برای استینگ در نظر بگیره

استینگ بخاطر برنده شدن کمربند سنگین وزن

توانست این رتبه رو کسب کنه

5-

 

جف فعالیت خوبی داشت و در بیشتر شوها حضور داشت

ولی متاسفانه نتوانست در مانی این د بنک سر کمربندی مسابقه داشته باشه ولی از این به بعد کمپانی به جف بیشتر توجه میکنه

6-

7-

8-

9-

10-

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.

این نظر توسط ایلیا در تاریخ 1394/08/11 و 22:09 دقیقه ارسال شده است

باشه از سینا تشکر کن فقط بگو بیزحمت اون بلاکم برداره تو تله کارش دارم.

اهان میگم خدایا چرا فعال نیس وب زیاد...
پاسخ : باشه بهش گفتم

این نظر توسط ایلیا در تاریخ 1394/08/08 و 22:53 دقیقه ارسال شده است

سینا میدونم خیلی پر رو ام ولی میشه ثبت نام کنم اینجا؟:|

تو سایت رستلینگ اپ بودم:|
پاسخ : هانترم
سینا گفت باشه
_______________
فعلا وب رو دارم اپدیت میکنم هر وقت کامل شد ثبت نام کن

این نظر توسط the rock در تاریخ 1394/08/01 و 14:46 دقیقه ارسال شده است

دادش با این وب تبادل بنر کن کاربرا زیاد بشن
http://legendshouse.loxblog.com/
پاسخ : میدونی من با دوتا مجازی دیگه هم هماهنگ کردم فقط منتظرم چیزهایی که اپدیت میکنم تموم شه
بعد تو اون دوتا مجازی تبلیغات رو بذارم
gold-majazi.rzb.ir
wrestlingup.lxb.ir
این دوتا هستند
ولی باشه با اون هم صحبت میکنم

این نظر توسط the rock در تاریخ 1394/07/26 و 7:54 دقیقه ارسال شده است

دادا اسمکدان کیه؟
پاسخ : امشب
>>>>>>>>>
فتوشاپم خراب شده بود وگرنه باید 2 روز پیش میذاشتم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدوم بهتر هست اپدیت شود؟!
    PPV

    https://rozup.ir/view/506591/moni%20in%20the%20banck-wchamp.png

    مانی این د بنک
    تاریخ:
    23 شهریور
    https://rozup.ir/view/506590/elemishenchember.png

    المنیشن چمپر
    تاریخ:؟؟

    W C H A M P
    قهرمانان فعلی

    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 388
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 42
  • بازدید سال : 1,800
  • بازدید کلی : 26,072
  • W C H A M P
    http://8pic.ir/images/y6cqtyp1uq7v08ngurph.png

    wchamp.rzb.ir

    next:wchamp1.rzb.ir

    admin: sina ambrose&Hunter

    birth: 5 mordad 1394

    best wwe online game