loading...
||Wcahmp||
SinaAmbrose بازدید : 97 یکشنبه 18 مرداد 1394 نظرات (2)

پرومو اول : 

سخنرانی جان سینا درباره اتفاقات بین رومن رینز و ست رولینز

 

 

 

جان سینا در میان فریاد های lets go cena cena sucks  وارد میشه

سلام میکنم به همهی طرفداران کشتی کج و همینطور سلامی مخصوص میکنم به همه ی طرفداران جان سینا 
من تو کمپانی های زیادی فعال بودم و همینطور با مدیر کمپانی کار کردم مخصوصا تو کمپانی irn که به مدت 60روز قهرمان کمربند irnwweبودم من خودم را در گیر مسابقات بیهوده و همینطور استوری های بیهوده مثل ست و رینز نمیکنم و اصلا نظری در مورد اونها ندارم فقط اینجا اومدم که بگم من کمربند wweرا چلنج میکنم تو همین پی پر ویو و این هم بگم که حاظرم با هر کسی مسابقه بدهم و اون را از سره را هم بردار و هر کسی هم که بخواهد منا چلنج کنه صورتش را به خاک میمالم و ددر اخر همیشه شعار من 
Never give up!

 

مسابقه اول:

کین vs دنیل برایان

پاداش: 350$

نوع مسابقه : normal match

قوانین : دخالت ممنوع - استفاده از وسایل ممنوع - دارای کوانت اوت

 

کشتی گیران سرشاخ میشن و کین بهتر شروع میکنه و بیگ بوت میزنه

حالا میخواد سوپلکس بزنه که دنیل بدل میکنه و هروکن رانا رو اجرا میکنه

(5 دقیقه بعد)

کین میخواد چوکسلم بزنه آمدس تا دنیل بلند بشه

ناگهان چراغ های سالن خاموش میشه

و صدای زنگ های تم آندرتیکر به صدا در میاید

کین به او خیره میشه 

تیکر وارد رینگ میشه و با کین فیس تو فیس میشه

حالا چوکسلم به کین!!!!

برنده: کین با dq

حالا به کین که نقش بر رینگ هست خیره میشه و دنیل برایان به این صحنه در بیرون از رینگ نگاه میکنه

به بک استیج میریم مصاحبه ای داریم با

.

.

.

.

.

.

گلد برگ

گزارشگر:سلام  گلدبرگ بهتره سریع بریم سر اصل مطلب 


گزارشگر:شما با توجه به دو بردتون با کسی استوری ندارید،چرا؟؟؟ 


گلدبرگ:من با کسی دشمنی ندارم پس همین طور با کسی استوری نمیسازم مگر اینکه خودشون بخوان 


گلدبرگ:من wwe رو میخوام و باکسی که اون جامو بخواد مبارزه میکنم 


گزارشگر:میگن که برایان wwe رو میخواد و عزمشو جزم کرده که اونو بگیره وهرکسی که سر راهش باشه رو نابود میکنه. در برابر این گفته شما چی دارید؟؟ 


گلدبرگ:ببیند من هیچگونه مشکلی با دنیل ندارم وبا توجه به احترامی که براش قائلم اینو میگم که دنیل هرگز بازی آسونی در پیش نخواهی داشت من اون جام رو میخوام و اجازه نمیدم کسی اونو بگیره و از جون و دل براش مایه میزارم 

گلدبرگ: و اینو به کسی میگم که wwe رو بخواد 


Youre Next 

 

پرومو دوم:

سخنرانی رندی اورتون درباره کارش در اسمکدان

 

اورتون با تشویق وارد رینگ میشه و میکرفونو میگیره

سلام به همه همتون دیدین ک تو اسماکدان چ کاری با ست کردم 

هدفم از این کار این بود ک خیلی از ست خوشم نمیاد 

اون مغروره و بچه سوسول و من ازش خوشم نمیاد 

هدف من تو این کمپانی کمربند دبلیو دبلیو ای نه سنگین وزن 

من مطمئنم ک به این کمربند میرسم 

لطفا سعی نکنید جلومو بگیرید من بهترین تو این کمپانی  میشم 

هیچکس جرعت روبه رویی با د وایپر رو نداره هرکسی کمربند wwe رو بخواد زیر پا های من له میشه

 

مسابقه دوم:

د راک vs باتیستا

پاداش:400$

نوع مسابقه : normal match

قوانین : دخالت ممنوع - استفاده از وسایل ممنوع - دارای کوانت اوت

 
راک با بدل باتیستا بومب و زدن راک بانتم توانست باتیستا را شکست دهد
 

برنده  : د راک


ثبت استوری کین و اندرتیکر

اضافه شدن رندی و جان سینا به استوری کمربند wwe

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط taptarinha در تاریخ 1394/06/16 و 14:50 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزيز.ممنون كه نظرت رو درباره وبم گفتي.شما هم وب زيبا و جذابي داري.موفق باشي.
پاسخ : ممنون

این نظر توسط roman در تاریخ 1394/05/18 و 19:43 دقیقه ارسال شده است

دادش تو شو راو برام مچ بزار دو شو مچ نداشتم لطفا اسون باشه و بخش دیگر وسایل هم اضافه کن دادش پاداش مسابقم با جان سینا رو هم ندادی
پاسخ : اوکـــی


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدوم بهتر هست اپدیت شود؟!
    PPV

    https://rozup.ir/view/506591/moni%20in%20the%20banck-wchamp.png

    مانی این د بنک
    تاریخ:
    23 شهریور
    https://rozup.ir/view/506590/elemishenchember.png

    المنیشن چمپر
    تاریخ:؟؟

    W C H A M P
    قهرمانان فعلی

    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 388
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 156
  • بازدید ماه : 156
  • بازدید سال : 1,914
  • بازدید کلی : 26,186
  • W C H A M P
    http://8pic.ir/images/y6cqtyp1uq7v08ngurph.png

    wchamp.rzb.ir

    next:wchamp1.rzb.ir

    admin: sina ambrose&Hunter

    birth: 5 mordad 1394

    best wwe online game