loading...
||Wcahmp||
SinaAmbrose بازدید : 146 دوشنبه 26 مرداد 1394 نظرات (2)

 

Welcome Every One To Friday Night SmackDown

 

مسابقه اول:بری وایت مقابل دین امبروز
(دین امبروز وارد رینگ شده)

چراغ ها روشن میشوند و بری وایت در رینگ ایستاده
داور زنگ شروع مسابقه رو به صدا در میاره

( سـه دقیـقه بعد از شروع مسابقه )

 

دین امبروز به بالای تاپ روپ میره و پرش سنگینی روی بری وایت انجام میده
بری وایت  دین امبروز رو در هوا میگیره و پاوربامب رو روی دین امبروز انجام میده
بری وایت سافمیشنی روی دین امبروز اجرا میکند ولی دین امبروز جاخالی میده
و ضربات مشتی به شکم اش وارد میکند
دین امبروز به گوشه رینگ میره و منتظره تا بری وایت برگرده
وایت بر میگرده ولی

ولی در عوض بری وایت ضرب سنگینی به سر دین امبروز وارد میکنه

( واکنش تماشاگران : Dean Ambrose - Dean Ambrose - Dean Ambrose )

بری وایت از گردن امبروز میگیره برای انجام سیستر ابیگل

دین امبروز زیرکانه یک رو روی بری وایت انجام میده

برنده مسابقه : دین امبروز ( +300 سکه ) ( +1 رنک در پاوررنکینگ )

دین امبروز به سرعت از رینگ خارج میشه

بری وایت هم با عصبانیت به دین امبروز نگاه میکند

مسابقه دوم:بیگشو مقابل رندی اورتن
بیگ شو در رینگ منتظر رندی اورتن هست

منتظر ورود رندی اورتن هستیم
تم سانگ رندی اورتن به صدا درمیاد
رندی وارد رینگ میشه
داور زنگ شروع مسابقه رو میزنه

( چـهار دقیقه بعد از شروع مسابقه )


رندی اورتن چند ضربه پانچ به بیگ شو وارد میکنه ولی اثری نداره
بیگ شو رندی اورتن رو میگیره

و یک بک هند چاب به رندی اورتن وارد میکنه
بیگ شو از گردن رندی میگیره و اونو به گوشه رینگ پرتاب میکنه
و حالا به سمت اورتن حمله ور میشه ولی اورتن جاخالی میده
و بیگ شو به میله کنار رینگ برخورد میکنه
رندی یک پوزخندی به بیگ شو نشون میده
 
 
 
 
رندی منتظر بلند شدن بیگ شو هست برای اجرای RKO
 
بیگ شو برمیگرده ولی اجازه RKO به رندی نمیده
و یک چوکسلم اجرا میکنه و حالا کاور
بیگ شو عصبانی شده و منتظره تا رندی برگرده
تا یک چکسم دیگه اجرا کنه

( واکنش تماشاگران: Dean - Dean - Dean  )

صدای تم سانگ دین امبروز به صدا در میاد

 

بیگ شو به دین امبروز نگاه میکند
امبروز در حال ورود به رینگ هست
رندی اورتن پشت بیگ شو ایستاده
بیگ شو بر میگرده
RKO....RKO......RKO
حالا کاور

برنده مسابقه : رندی اورتن ( +300 سکه ) ( +1 رنک در پاوررنکینگ )

(دین امبروز میکروفون رو بر میداره)

دین امبروز:

 

هی غول بیابونی امروز دخالت کردم تا مسابقه من و تو ثبت بشه

تو نایت اف چمپین راستی مسابقه من و تو سر کمربند اینترکانتنتال هست

( واکنش تماشاگران : This Is Awesome - This Is Awesome - This Is Awesome )

پرومو اول:صحبت های گلدبرگ
گلدبرگ وارد رینگ میشه
گلدبرگ:
سلام به همه حاضران در کالیفرنیا من در این کمپانی یک هدف بیشتر نداشتم و ندارم اونم قهرمان شدن کمربند دبلیو دبلیو ای هست
و هرجور که شده میخوام قهرمان اون کمربند باشم بعد ترپیله اچ مسابقه final 4 way ترتیب داد
و منو مقابل افرادی مثل سینا رندی یا دنیل برایان قرار داد من نمیگم از این کار راضی نیستم ولی به نظرم این توهینی برای من حساب میشه
من قدیمی ترین فرد هست بین این افراد من در irn یا wwm بودم و حق من اینه
 

دنیــــــــل برایــــــان !

( واکنش تماشاگران : Cheer-UP X2 ---> YES YES YES YES YES YES

 

دنیل برایان:

صبر کن ببینم منم تو این کمپانی ها بودم ولی تو نمیتونی خودت رو برنده ببینی چون قدیمی تر هستی مثلا تو irn من جزو کسانی بودم که تو المیشن چمبر سر کمربند جهانی مسابقه داشتم ولی تو رو ندیدم تو اون مسابقه 

گلدبرگ:

ببین *وضی ممکنه من تو المیشن چمبر مسابقه نداشتم ولی مطمین باش تو نایت اف چمپین من برنده میشم و اینو بفهم

(جان سینا وارد رینگ میشه)

جان سینا:

مردم کالفرنیا این ا*مق ها رو ببینید بذارید اینو بهتون بگم درسته شما از من قدیمی تر هستید و تو برایان تو میگی جزو اون مسابقه بودی ولی میخوام اینو ازت بپرسم ایا کمربند رو برنده شدی؟

دنیل: 

نه ولی...........

سینا:

دیدی برنده نشدی ولی من حدود 60 روز اون کمربند رو داشتم و تو گلد برگ تو هم همین طور هیچ وقت برنده اون کمربند نشدی و تو این کمپانی هم همین طوره همون حرفی رو که به همه میگم به شما ها میگم

...The Champ Is

(رندی اورتن وارد رینگ میشه)

رندی اورتن:

(با پوزخندی وارد رینگ میشه)

( واکنش تماشاگران : Boo X2 )

همه شما ها میگید که قبلا در کمپانی های زیادی بودید از نظر من هیچ فرقی نمیکنه شما ها کجا بودید مهم اینه که الان کجا هستید درسته در کمپانی بزرگ Wchamp حالا اینو بدونید کمپانی افرادی مثل من رو نیاز داره کمپانی به دنبال نیروی تازه نفسه داور مسابقه در نایت اف چمپین دست منو به عنوان برنده بالا میبره و...

سینا:

ببین *وضی تو هیچ وقت قهرمان نبودی ...هیچ کدومتون قهرمان نبودید ولی من بودم و از افرادی مثل شماها نمیترسم...

(رندی وسط حرف سینا میپره)

رندی:

باید از من بترسی

( رندی و سینا فیس تو فیس میشن)

(دنیل برایان میاد طرف شون)

دنیل:

اگه قراره کسی بخواد برنده بشه اون منم

(جان سینا عصبانی میشه و روی دنیل برایان AA رو انجام میده)

حالا گلدبرگ منتظره تا سینا برگرده سینا بر میگرده و یک اسپیر روی جان سینا انجام میده

گلدبرگ خوشحالی میکنه ولی رندی از پشت روی گلدبرگ ار کی او انجام میده

سینا دنیل و گلدبرگ داخل رینگ افتاده اند

(پرومو در حالی که رندی اورتن رینگ رو ترک میکند تمام میشود)


مسابقه سوم:اندرتیکر مقابل دنیل برایان

زنگ های تم سانگ اندرتیکر به صدا درمیاد

( واکنش تماشاگران : Cheer-UP X3 )

 

(منتظر ورود برایان هستیم)

(دنیل برایان به سختی وارد رینگ میشود)
(بعد از AA جان سینا اسیب جدی در قسمت کمر  وارد شده)

 داور زنگ مسابقه رو به صدا در میاره
اندرتیکر با پوزخندی به سمت برایان میره
اندرتیکر رو به روی دنیل برایان قرار گرفته و به دنیل میخنده
ببینید!!!!
دنیل برایان یک چک به صورت اندرتیکر میزنه اندرتیکر با عصبانیت از گردن دنیل برایان میگیره و یک چوکسلم انجام میده ولی هنوز ولش نمیکنه حالا بلندش میکنه و یک تومبستون اجرا میکنه
حالا کاور 

برنده مسابقه : اندرتیکر ( +450 سکه ) ( +1 رنک در پاوررنکینگ )


 صدای برفک تم سانگ پانک به صدا در میاد
حالا وارد استیل کیج میشه منتظر ورود رستلر مقابل سی ام پانک هستیم
چراغ ها خاموش میشه صدای تم سانگ استینگ به صدا در میاد
سی ام پانک با تعجب به استینگ نگاه میکند
سی ام پانک به سرعت از استیل کیج خارج میشه و یک همر بر میداره
و به سمت استینگ خارج از رینگ میره حالا میخواد با همر ضربه ای رو به استینگ بزنه ولی استینگ  با چوب بیسبال ضربه محکمی به همر سی ام پانک وارد میکنه
و همر نصف میشه
افراد سیکوریتی وارد سالن میشند و پانک و استینگ رو از هم جدا میکنند

تم سانگ ترپیله اچ به صدا در میاد
و میکروفون رو بر میداره
ترپیله اچ:
شما ها مین اونت سمکدان رو خراب کردید حالا که خیلی علاقه دارید که همیدیگه رو نابود کنید شما ها تو نایت اف چمپین مسابقه دارید و اینو اضافه کنم مسابقه شما مسابقه ای هست که هیچ قانونی نداره اسم اون مسابقه مسابقه I Guet match هست

(واکنش تماشا چیان : cheer up X4)


 
(شو در حالی که ترپیله اچ سالن روترک میکند به پایان میرسه)
 
 
ثبت مسابقه دین امبروز و بیگ شو سر کمربند اینترکانتنال
و مسابقه سی ام پانک و استینگ
 (شو بعدی در کار نیست و میریم بر Night Of Champion)
به نظرتون سمکدان چطور بود؟
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط در تاریخ 1394/05/27 و 15:58 دقیقه ارسال شده است

بدل فنیشر و مقاومت داشتم شکلک
پاسخ : أاداش قیمت این ایتم 2000 تا هس
الان حساب کردم یک مسابقه بیشتر نبردی 300 سکه اون مسابقه رو گذاشتم
ولی هنو 2000 تا نشده

این نظر توسط Mahdi Orton در تاریخ 1394/05/27 و 12:47 دقیقه ارسال شده است

نتایج عالی بود شکلک

راستی این ایتم هایی ک تو اتاقم هست دارم ؟
پاسخ : استفاده کردی از ایتم ها؟


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدوم بهتر هست اپدیت شود؟!
    PPV

    https://rozup.ir/view/506591/moni%20in%20the%20banck-wchamp.png

    مانی این د بنک
    تاریخ:
    23 شهریور
    https://rozup.ir/view/506590/elemishenchember.png

    المنیشن چمپر
    تاریخ:؟؟

    W C H A M P
    قهرمانان فعلی

    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 388
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 140
  • بازدید ماه : 140
  • بازدید سال : 1,898
  • بازدید کلی : 26,170
  • W C H A M P
    http://8pic.ir/images/y6cqtyp1uq7v08ngurph.png

    wchamp.rzb.ir

    next:wchamp1.rzb.ir

    admin: sina ambrose&Hunter

    birth: 5 mordad 1394

    best wwe online game